GUIDE

Börja med att locka håret & spraya lätt (här har jag inte gjort det, men det är lättare att forma håret när det är lockigt). Fäst sedan håret framifrån baktill, fläta, tvinna eller bara dra det bakåt. Gör så på båda sidor.
 
 
Utgå från att du har tre sektioner som håret är indelat i, börja att sätta upp det från sidorna och spara mittenpartiet. Det kan vara bra att spraya passéerna innan så det finns stadga.
 
 
Fäst till sist upp mittenpartiet, avsluta med spray!
 
Fixade ihop den här lilla guiden i morse, hade lite tidspress så den är slarvigt gjord, men till liten hjälp kanske :-) Det är det här jag utgår ifrån när jag gör "bullen i nacken" på mig själv, med vissa ändringar hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Verkligen superfint!

2012-08-25 @ 18:34:21
URL: http://ambeli.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Bra guide !: )

2012-08-27 @ 16:03:42
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0